SELAMAT DATANG KE BLOG JASRIZA HAZIRA BINTI JAMALUDIN.. JOM FOLLOW

Friday, November 25, 2011

.......

3.45 Ptg...
Dewan Harum Manis..

Detik ini hati aku menjadi sayu, aku cuba tahan, tapi menitis juga air mata jernih ni di pipi, hati berbisik sabar jasriza, dalam dewan, focus jawab exam. detik ini juga semua kenagan dalam ingatan bagai bermain-main di dalam hati. hati aku trus menangis.

(48 jam sebelum)
hari ini aku tension banyak masalah yg perlu aku setel, banyak duit yang perlu aku keluarkan sehinggakan dalam purse aku ada RM4 saja. tapi sapa pun x tahu benda ni, xkan aku nk crita, nanti orang cakap cari publisiti murahan, hanya roomate aku ja yg tahu, dya blanja aku makan ari ni, huh sedih cerita ni.. 

report akhir belum siap, aku nk kena edit sebab mmg tu keja aku, bertambah lak masalah yang aku lalui hari sebelum-belum ni, menjadikan diri aku bertambah tension, aku cuba tahan, tapi aku hanya manusia biasa, aku x mampu nak tahan, bukan aku x nak balas msg tu, tapi serius krdit aku x dak sesen pun, tiba-tiba aku rasa lain macam. Macam merajuk ngan aku, aku dah la masalah banyak, x dak org nak faham aku, aku tension sangat-sangat, aku ambil keputusan diam kan diri, sapa pun  aku x tegur, aku minta maaf, ini yang patut aku luahkan, aku pening, aku takut benda yang lama berulang lagi, 2 ari lagi nak exam, aku terus sepikan diri, kurung diri dalam bilik, aku rasa ini yang terbaik untuk diri aku, aku x nak fail lagi... yup mmg aku ngaku, aku selfish, tapi aku dah x tahan nk tangung semua kutukan org, aku dah x tahan dihina sebegitu teruk. org x pernah rasa apa yg aku alami, org x pernah tahu berapa banyak air mata ni mengalir tak henti-henti. hanya aku saja yang tahu hidup aku. sekali lagi aku minta maaf pada yg berkenaan..

2.00 ptg  24.11.2011
keluar dari bilik pensyarah, ingatkan nak ke dewan tapi hujan terpaksa stay kat situ, aku tau semua ada kat situ, tapi aku x mampu nk bertegur sapa, aku tahu ada yang perli aku, kalau hampa semua kat tempat aku, hampa pasti terluka, sebab tu aku pergi cepat2 dari situ, bila aku bertambah tension, aku bertambah marah, wall fb jadi tempat aku maki hamun, tapi aku dah x nak diangap bodoh, aku biarkan.. focus skarang pada exam. ini ja yang tentukan hidup aku, aku harap masa yang akan datang tiada lagi hinaan dan cacian dari mereka yang sangat x bertangungjawab. insyallah aku pasti mampu lakukan..

kepada yang berkenaan, aku minta maaf, aku hanya manusia biasa yang x lekang dari lakukan kesilapan, tapi kamu juga bergitu, kita manusia x sempurna, adakala kita sedar dan ada kala kita lupa. andai anda memiliki kawan baru selepas ni, tlg la faham perasaan kawan anda, adakala dya bergembira, adakala dya bersedih hati dan adakala masalah bertimbun-timbun yang perlu dya fikir. saya harap awak faham.. ni luahan hati saya untuk anda...

No comments: